16 April.

idag är det en segis dag, vanade en timme innan avfärd till jobbet.
jag vet inte riktigt, men alla man känner känner nog på sig
att man ligger och sover och passad då på att höra av sig :P
slår aldrig fel. men det är trevligt ibland att vakna upp
med en massa mess i inkorgen.
var ute i stallet idag vilket känndes lite tråkigt.
jag var så trött och hade ingen fatasi i vad Ice och jag skulle göra idag.
red lite barbacka och sen lite markarbete.
sista natten nu sen är det helg! ska bli så otroligt skönt!
och ha insläpp i stallet på söndag, sen får vi se vad som händer.

Puss på er!!


bara för att Ice och jag hade en bra dag :D




Idag..

Idag är den en dag som det infinner sig många tankar.
Dom flesta av tankarna är "dumma" tankar.
-Jag vill inte, jag tänkar inte, jag känner inte-
*eller hur var det nu igen? den där med att känna?*
Hur mycket ska man tillåta sig själv att tänka?
Hur mycke av alla känslor man har ska man gräva ner?
Det läskigatse är att jag inte vet hur jag känner,
eller hur jag ska sätta ord på det...
Men allt blir bra i slutändan.
tills nästa smäll... den blir värre
 


vilken..

..tur att alla dagar är olika :D
idag har det varit en superdag trots att man var tvungen att säga hej då till Indzy=(
jag och Ida löslongerade Ice idag, han tycke de var jätte skönt att få springa av sig:D
nu tänkte jag äta en macka eller två. magen skriker på mig!!

och som tur är påsken över nu!
helgen var underbar men lite hård när det kom till att knapt sova nått =(
tog igen sömn inatt :D



Puss på er! ♥

jaha..

att all alltid blir så fel..
jag lever i en jävla drömvärld, tror allt är perfekt..
men i h-vete heller att allt är perfekt..
jag är på grymt bra humör men gör allt fel.. typ.. antar jag..
lite en fråga... vad jag jag för fel!?


*Takarna flyger omkring* :'(

Söndag




dagens underhållning:)

RSS 2.0