Hej då..

Imorn åker Alwa till gävle! <3



jag och Cissi...

... Firade Midsommar på 360 ;)




<3


mangoo



Dagen började med att jag vaknade till av att cissi ringde.
låg kvar en stund och läste alla fina mess som jag hade fått av nonis under natten;)
ute i stallet fick jag sällskap av Lina ut på en promenad på hästryggen.
det var ju så jätte härligt väder idag:)
cissis nya fina kuse har ju komit nu också. -se bild ;P-
jättre trevlig dam, anki och cissi fixade med henne medans jag höll på med ice -se även där bild ;p-
efter vi var klara och väntade på att cimmy skulle hämta oss gav cissi
det underbara förslaget att vi skulle ut till enhörna och grilla:D
så nu kan man ju säga att mätt ät ett faktum:P

blogg.

Det kommer och går det här med skrivandet på bloggen.
men igår så var min underbara pojke, jag cissi och tina
ute i stallet för att "rengöra/städa" eftersom stallet är "friskt" nu.
var ute i stallet vid halv elva åkte därifrån halv sju..
konstand städning och så han jag med att rida liete också.
jag är så glad att christian vill följa med dit ut:) Plus att han fick rida lite
vid två olika tillfällen också, han börjar lära sig mer och mer:)
sen va det jobbet som väntade och Christian återvände till gävle
efter tre underbara dagar, tre bonusdagar. fick mycket gjort också:)
när jag kom hem idag efter jobbet hade jag varit vaken i 24 timmar och
var lagom trött, nästan sådär så att jag la mig ner i sängen och grät för att jag var så trött :P
sov fram till strax efter 19, det behövde jag! gick upp 20min innan jag gick till tåget.
efter jobbet blir det nog lite morgonkaffe hos cissi för att sen åka ut till stallet.
sen hem sova, ska hem till föräldrarna imorn kväll och mysa lite där. känner inte för att
göra nått speciellt under det här helgen. Vara ute i stallet, städa hemma måste jag göra också.

Jaha, nehe.. nu tog orden slut :P trevlig midsommar på er alla!



Puss på min underbara pojke


<3


IQ


bara för att den var fin.


...

Ååh söt!
Du anar inte hur speciell du är
Hur mycket du betyder för mig
Trodde inte det fanns nån som du
Och att du säger att du bara är min är en fantastisk känsla
Men lite rädd är jag, svårt att förstå att en underbar person som du Vill vara med mig
Som när du sa - "har du nån gång kännt att jag ljuger, menar på att allt, verkligen allt klickar"
Ja, jag är lite rädd.



-hejdå Gävle-

idag lämnade jag underbara gävle för att gå tillbaka till -verkligheten-
måste medge att det var fruktansvärt svårt att slita sig från söt
när bussen stod och väntade för avfärd mot stockholm.
väl på bussen efter lite snurr i uppsala när vi anlände till stan
var det självklart nå sjuka köer! han som körde var ju liite tokig :P
av bussen på tåget, lite skönt var det att vara hemma i 08 igen,
där man känner igen sig överallt.
helgen består av att jobba, sen blir det V-ås med päronen
för att hälsa på moster på söndag, sen efter jag kommer hem till tälje
igen på söndag ska jag Cissi och Ida ut till enhörna för att grilla och tvätta hästsaker:)
därimellan blir det sova så mycket som möjligt!




Iiih!!

Flickan, Alwa, Alexandra, Wallsson, hon.. skit samma.. Is In Fucking Lovely Gävle igen :D
Pojken min ligger och sover eftersom han ska upp och jobba imorn... Lite trist..
men jag ska inte klaga :D sitter ute på balkongen med en cigg i handen och lite mysmusik på.
man kan ha det sämmre;)
men tyvärr är det lite som gör att hon inte kan sova.. lite tankar..
en sak som är sen.. och jag kan inte alltid ta förgivet att rebecca
kan ta ice dom veckorna jag bestämmer mig för att befinna mig i gävle-
visst, allt löser sig på nått sätt, men man ska aldrig ta saker förviget.

vilketfall så hade jag och min underbara en helt fatastisk kväll igår.
vi åkte ut till hans stuga, satt på bryggan i solnedgången och grillade
vita fluffiga godisar:P iiihh!!! även fast det blev suuperkallt när vi skulle åka båten tillbaka
var hela den kvällen från vi anlände till gävle tills vi slöt ögonen för att sova helt underbart romantisk.
jag ser fram emot att få spendera flera underbara sommardagar/kvällar/nätter med dig Christian!
Du är det finaste som har hänt mig, jag är så galet kär i dig!
ibland blir jag till och med lite tafatt när du är nära.


Jag kommer och kryper ner bredvid dig snart hjärtat




...

Utan förvarning, 
när man minst anar det står kärleken till,
som en spark i bröstkorgon.


nu åkte dom..

vaför texten har sinat dom senaste dagarna är för att jag vill sepndera min tid åt Underbaraste.
jag kan, rätt från hjärtat säga att jag aldrig mått så här bra någonsin med nån annan.
allt jag gör och säger är med ärlighet. och öppen som en barnbok är jag.
varje dag med dig är så underbar, vi lyckas överträffa oss mest hela tiden.
jag är lycklig, enda gångerna jag har varit så här larvigt lycklig är när jag umgåtts med mina
vänner eller haft en bra dag ute i stallet med sötis Ice.
Inatt kommer sängen vara tom min Gävle pojke.
men du är åter i mina armar på lördag.
sen har vi nästan en hel vecka hos dig också<3

....





två av flera underbara dagar.

igår började dagen med att söt ringde och väckte mig vid 06:15 och sa att han snart var här.
det var bara att gå upp, ta på dig lite kläder, borsta tänderna
när han anlände blev det självklart en massa pussandes och kramandes<3
sen sov vi till 12, ni ser, vi skulle ju på 50års kalas :D
fixade oss och gav oss iväg på äventyr.. vi kom fram till att jag inte är nå bra kartläsare;)
fina som få och lite sena var vi till slut framme, helt underbara människor umgicks vi med ett litet tag.
färdiga där var det bestämt att vi skulle sätta oss i parken utanför mig med flera och njuta av en kvällen med alkohol.
sen var den dagen slut.
dag två började med att cissi ringde och väckte oss vid 11tiden. upp och åkte iväg till stallet.
galet bra väder rid alwa runt på Ice, sen mockade vi ur hagen eftersom ice snart kommer ut på sommarbete.
lite vattenkrig infanns sig också :D hemma igen tog vi det lite lugn, åt lite och kollade på film.
sen skulle vi bara åka och handla lite ben&jerry´s, men vi åkte ut till till en sjö och myste lite,
fick även se lite halvnakna tjejer som badade ;P haha.
sen frågade Christian om vi skulle åka och titta på bio, jag var inte sen med att säga nej:D
åkte till heron och bestämde oss för änglar och dimoner. en jätte bra film.
nu är vi hemma igen och ska kolla på crank2 och äta glass :D
se var morgondagen tar oss =)






den är lite dans med också;)

RSS 2.0