Sensation white i Amsterdam




Alwa Vill också! <3
Sensation white i Amsterdam

tralala




















En Liten Puss Till Min Underbara

nattsysla ;)


























I Know You Want Me ;)

Europa!!

Helt sjukt men sant! :D
Min underbara pojke och jag har förberätt i veckor nu inför resan.
Planerat ev länder vi åker igenom.
Måndag den 3/8 slänger vi lite kläder och mat i Kian och åker.
Bila genom Europa:) Ska bli så sjukt roligt!


Trött!!

varför går allt annat mot mig!?
datorn fittar sig, sen får inte tillräckligt med laddning...
hittar inte garantikvittot..
handsfreen vill inte funka och papprerna hittar jag inte heller....
suck!!
Pluss att dom där höga smällarna jag hörde nyss var nog inget lagligt de heller.
Trött på att saker försvinner, trött på att bo i den här hålan!
Jag är trött allt just nu.

Men det bästa jag har och den som får mig lycklig
och jag aldig kommer tröttna på är min Christian.
han är viserligen hemma i gävle nu.
Tycker om dig mest babe <3

Bara för att ja är söt;)


bilder


Mys ute i skogen med mina flickor på en varsin häst :)

Mys med gullis <3


Och sen lite flera bilder på ida och ice:)


Långledigt.

Nu har jag slutat jobba=)
men är kvar på jobbet en stund.
tänkte göra stan men dom öppnar inte förän 10.
senare i ikväll åker jag med Christian till Gävle,
nu är det hans tur att jobba lite.
åter till tälje på söndag=)

Puss på er

Varför?

Varför lyckas man aldrig slippa undan tankar?

Min Pojke..

..Har köpt en canon eos 450D
jag tycker att det är jätte kul att ta bilder med den.
men jag är inte duktig direkt ;P




hoppla=)

Så mycket lycka :)
Om ni bara viste.
Allt är fantastiskt förutom att jag är galet trött.
Hem. Sova! .. snart så
En natt till sen är jag ledig.
Typ träningsverk i hela kroppen :P
Hem till en lägenhet som inte är tom.
Nej ni, jag förväntas jobba.

Puss hej :D

En helt vanlig..

....Morgon efter Alwa har slutat jobba :P





Sista bilden ringde ida! Idag ska jag äntligen få träffa Xp igen <3


underbara

jag har fått uppleva så mycket denna vecka.
det började med att jag och Nonis åkte ut till hans stuga och var där i onsdag till fredag.
under den tiden blev det mycket åka båt, fiska, bada, picknick på bryggan i solnedgången
med ost och kex, melon, vindruvor och vin. bada batu.
hemkommen från stugan väntade två kvällar irad men uteserveringar och resturanger
isällskap av christians vänner, efter en lite hård helg då vi lekte ninjor i baren med visakorten
gjorde vi bakispizza av resterna från tacosen och sen padlade kanot på söndagen.
dagen efter de fick vi med oss sötnos vän och dotter till järvzoo i järvsö där vi senderade
hela dagen, supermysigt med alla söta små djur. sen på kvällen var vi och tittade på nya TRANSFORMERS
som var Gaalet bra! se den =)
i tisdags var vi runt hela stan för att hitta en luftmadrass som skulle passa bilen nför våran semester.
hittade tillsist en, men den var slut så vi fick vänta tills dagen efter med att hämta den.
tllbaka till tisdag, på kvällen var vi och åt pizza hos söts päron, sen åkte vi och köpte
hårfärg, sötnöt fick klippa mitt hår och färga det i tre olika färger som blev super bra!
vi fixade även håret på söt också=) onsdagen var vi iväg och spelade minigolf med söts päron
sen köpte vi med oss kina mat och spelderade resten av kvällen tillsammans.
igår gjorde vi inget annat än att sitta nära varandra och mysa eftersom det var sista kvällen tillsammans.


Stugan ;)

söt <3

RSS 2.0