trött!


okey jag var inte tillgänglig hela tiden, jag gjorde det bästa av situationen.
jag hade inte alltid tid att prata/svara i telefon/sms.
det sägs att jag blir behanlad så som jag behanlade.. Tss!
tänk efter, jag dissade inte, jag var inte sur!
jag trode att man skulle bli accepterad
för den man är och under många disskutioner påpeka hur jag funka!
Olikheter!


Och Ida, jag är jätte ledsen att jag inte har funits för dig,
men jag vet inte hur jag ska hantera situationen.
tycker det är jätte bra att du finner stöd hos cissi eftersom det har hänt er båda.
jag kan ju Tyvärr inte relatera till den känslan.
det är ju inget jag vill dra upp bara sådär.
men jag hoppas ni mår bra, men saken blir inte bättre om ni dissar mig.
om ni nu inte redan har bestämt er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0